Min hustru og jeg ønskede at se på et evt. bankskifte. Vi er egentlig ikke utilfredse med vores nuværende bank, men ville godt have en anden banks perspektiv. Vi rettede henvendelse til Arbejdernes Landsbank i Aarhus som vi lave en aftale med. Sted og tid i en af deres Aarhus afdelinger. Vi havde brugt ca. 1 time hver til forberedelse og på at fremsende bilag som banken ønskede forud for mødet. Da vi ankom i den aftale afdeling og til tiden blev vi orienteret om, at det var en afdelingsleder fra en anden afdeling i byen vi havde en aftale med, samt at afdelingslederen havde lavet en fejl og var i den anden afdeling. Vi måtte dog gerne komme ned til den anden afdeling. Vi spurgte om det ikke var muligt for afdelingslederen at komme hvor vi var - det var jo afdelingslederens fejl (samt var vi på cykel). Det kunne ikke lade sig gøre. Vi kunne også få en tid en anden dag. Hvilket ville betyde at vi endnu en dag skulle prioriterer banken frem for arbejde og andre aftaler, så nej tak. Vi spurgte så om det var muligt at vi kunne holde et møde online i den afdeling vi var i med afdelinglederen som jo befandt sig ca. 4. Km væk i en anden afdeling. Nej - det var heller ikke muligt. (ved de ikke man kan holde online møder) Bare lige for at slå fast - vi har en rigtig god økonomi og kunne have været gode kunder. Men - NEJ tak til en bank der virkelig ikke forstår service, ordentlighed eller bare at respekterer andre menneskers tid og prioriteringer.
ATM AL² Aarhus - Arbejdernes Landsbank
📅 Kontakt & booking
Få personlig hjælp eller book en tid
Info, adresse, kort, åbningstider og kontakt for ATM AL² Aarhus - Arbejdernes Landsbank i Aarhus.
Adresse: Søndergade 15, 8000 Aarhus, Danmark , Aarhus
Åbningstider
Lukket nuTelefon: +45 38 48 30 81
Website: www.al-bank.dk
Hvad kan du gøre i hæveautomaten?
Andre nærliggende hæveautomater
Anmeldelser
Årets bedste bank ifølge CEM Score???? Fra mig lyder det: NO-SCORE til Arbejdernes Landsbank. En ubehagelig tone, i en korrrespondance (om overtræk), var dråben, der fil bægeret til at flyde over. Jeg havde skrevet til banken 6-7 gange om tilladelse til et mindre overtræk - intet svar. 10-14 dage og så kom svaret, - holdt i en nedladende, ubehagelig, uværdig, fornærmende tone. Ingen e-mail etikette overhovedet. Eksempelvis et flittig brug af udråbstegn Emma Gads e-mailetikette: "Udråbstegn bør bruges meget sparsomt i professionelle e-mails. De formidler ofte stærke følelser, som ikke hører hjemme i en faglig kontekst. De kan ligefrem få en sætning til at lyde aggressiv" Beklager AL, at jeg var civil ulydig og ulovligt fik overtræk på 6.000 kroner Nu skifter jeg bank. Nok ikke til den store sorg for Arbejdernes Landsbank. Jeg er folkepensionist, ingen formue, ingen gæld, ingen bil - kun Folkepension Bankernes high score, no score? Der er ikke "penge i" folkepensionister - så vi siger NO SCORE til alle bankerne og hylder netbankerne, så vi i det mindste kan få et Dankort/Nem Konto og adgang til vors Folkepension